استخر پیش ساخته

موضوع مقاله امروز استخر پیش ساخته است این مطلب را تا آخر دنبال کنید تا با جذابیت این نوع از استخرها آشنا بشوید

استخرها از مجموعه بسترهای بسیار ایمن و دوست داشتنی هستند که از آن‎ها برای آب تنی، تفریحات آبی، ذخیره آب و پرورش آبزیان استفاده می شود، این استخرها ممکن است از نظر اشکال و ابعاد متفاوت باشند، همچنین بیشتر استخرها با ابعاد بسیار بزرگ ساخته شده اند، اما در کنار این استخرها، استخرهای شخصی زیادی با سایزهای کوچک و قابل حمل نیز در سراسر ایران و حتی جهان طراحی شده و احداث شده اند که به استخر پیش ساخته معروف هستند، اینگونه استخرها از سری استخرهایی هستند که در درون شرکت تولید شده و با طراحی بسیار عالی خود می توانند استخری بسیار عالی را برای هر شخصی به ارمغان بیاورد.

بیشتر بشناسیم:

همانطور که از نام این استخرها مشخص است از قبل آماده و ساخته شده اند و تنها بایستی آن را راه اندازی و استفاده کرد، نام دیگر استخر های پیش ساخته، پرتابل می باشد.

بزرگ ترین مزیت استخرهای آماده پرتابل بودن آن هاست، پرتابل بودن شئ یا وسیله ای نشان از قابل حمل بودن آن دارد و وقتی گفته می شود که استخرهای پیش ساخته یا استخرهای آماده پرتابل هستند یعنی قابل جابجایی بوده و می توان آن ها را به محل دیگری منتقل کرد

به همین دلیل این نوع استخرها به محبوبیت بالایی رسیده اند و توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای استخر های بتنی باشند ، همانطور که استخرهای آماده قابلیت نصب دارند و می توان آن ها در در کمتر از یک ساعت راه اندازی کرد می توان اجزای متصل شده آن ها را به صورت قبل از یکدیگر باز کنید و اجزا و قسمت های مختلف استخر پیش ساخته را از یکدیگر جدا کنید.

پس از جدا کردن اجزای مختلف استخر می توانید استخر را به مانند شکل اول در محل جدیدی راه اندازی کنید،این مزیت برای کشاورزان که ممکن است بارها و بارها محل استخر خود را تغییر دهند مناسب است ، این مزیت هیچگاه در استخرهای بتنی وجود ندارد.

نصب:

این استخرها را می توان به صورت روکار و توکار راه اندازی کرد که این کار را نیز نصاب‎ها انجام میدهند، این استخرهای آماده از لحاظ هندسی در اشکال دایره‎ای، مستطیلی، مربعی، بیضی، شش ضلعی و … تقسیم بندی می شوند که می‎توانید به دلخواه خود یکی از این استخرهای آماده را خریداری کنید،

البته بیشترین سفارشات برای استخرهای گرد و مستطیل است.

همچنین ابعاد استخرهای آماده متغییر است، و شما می توانید به نسبت نیاز و سلیقه خود استخر آماده خود را خریداری کنید.

کیفیت:

استخرهای آماده از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند و حداقل طول عمر آن ها به 7 سال می رسد، همچنین خرید استخر آماده به مراتب هزینه های بسیار کمتری را نسبت به استخرهای بتنی دارد، چرا که هزینه مصالح و کارگران در جهت احداث و ساخت استخرهای بتنی بسیار بیشتر خواهد بود، همچنین جنس استخرهای آماده بسیار مرغوب است و کیفیت بسیار بالایی دارند.

جنس بدنه استخر پیش ساخته از pvc بسیار مستحکم سه لایه و انعطاف پذیر با الیاف های نخ ابریشم مصنوعی است که کاملا یک تکه بوده و در برابر سرما و گرما از مقاومت زیادی برخوردار میباشد. دور تا دور این کالا به فواصل مساوی از پایه های آهنی دوبل با روکش آلمینیوم لوله ای پرس فشرده شده تشکیل یافته که این پایه ها از بالا به یک فریم مستطیل با پین های پلاستیکی فشرده شده وصل میشوند،فریم بالایی این استخرها از چهار لوله آهنی مستحکم با قطر تقریبی 8 سانتی متر تشکیل شده است که در چهار گوشه استخر چهار زانویی فلزی جهت بازی کردن و تقسیم فشار وزن آب دارد. پایه های محصول از پایین بصورت دوتایی با قسمت هایی از بدنه استخر اتصال پیدا میکنند.دارای پمپ تصفیه آب فیلتری , نردبان , زیر انداز , درپوش می باشد.

استخر پیش ساخته _ پرتابل

برا کجاها استفاده میشود:

استخرهای پیش ساخته یا پرتابل را میتوان در زمین های مسطح , چمن , بتنی , خاکی , موزائیک , شنی , و فضا هایی همچون حیاط منزل , ویلا , مراکز آب درمانی و مهد کودک نصب کرد و در زمینه های پرورش انواع ماهی , ذخیره آب برای آبیاری زمین های کشاورزی , ذخیره آب در ویلا , شنا و تفریحات آبی , ورزش های آبی , آب درمانی و غیره … استفاده کرد .استخرهای آماده همانطور که گفته شد از اجناس مختلفی تولید شده اند که در میان آن ها بهترین و با کیفیت ترین استخرها، استخرهایی هستند که از بدنه فایبرگلاسی و یا برزنتی با پایه های آلومینیومی ساخته شده اند، بدنه فایبرگلاسی این استخرها باعث شده است تا فشار و وزن آب تنها بر روی پایه های آلومینیومی و نیز پوسته داخلی برزنتی محصول نباشد،همچنین این جنس در برابر آب مقاوم است و در برخورد با آب در مدت طولانی هیچگاه پوسیده نمی شود، فایبرگلاس از ترکیب مواد نفتی با پشم شیشه بدست می آید و دارای کیفیت بسیار بالایی است، امروزه از این جنس برای ساخت کشتی ها ، قایق ها ، هواپیما ، ماشین های لوکس جدید ، ماشین های سنگین چند محور و … استفاده می شود .

 

شرکت زرین گستر عایق پارسیان با برند تارفیکس با بهره گیری از دانش داخلی و بدست مهندسان متخصص ایرانی  افتخار دارد که یکی از بهترین تولید کننده‎های استخرهای پیش ساخته (پرتابل) در ایران است.

مزایای استخرهای پیش ساخته تارفیکس:

1- پرتابل بودن و قابلیت حمل و نقل آسان.

2- نصب آسان استخر در کمتر از دو ساعت.

3- گارانتی مناسب ورق های تارفیکس.

4-تاییدیه شیلات برای پرورش آبزیان مختلف.

5- تاییدیه برای استفاده آب شرب در استخرهای پیش ساخته.

6- مناسب برای کسانی که استخر کوچک با قیمت مناسب برای ذخیره آب کشاورزی می‎خواهند.

7-قابل جابجایی بودن.

8- هزینه به صرفه و مناسب نسبت به نمونه‎های مشابه.

9-استخرهای پیش ساخته متناسب با نیاز مشتری و در ابعاد مختلف ساخته می شود  این استخرها با بهره گیری از دانش داخلی و بدست مهندسان ایرانی ساخته میشود.

 

 

امیدواریم مطالبی که ارائه کردیم برای شما مفید واقع شده باشد، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس برقرار کنید، مشتاق تماس و راهنمایی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این مقاله میخوانیم

در خبرنامه مقالات ما عضو شوید

مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید